Merhaba 7 aylık bebeğim su içmiyor kaç tane biberon denedim bardaktan kaşıktan en son şırınga ile vermeye başladım onunla da içmiyor oyun oynuyor tükürüyor bu yüzden kabız tavsiyeniz var mı acaba doktora danıştım önemli değil 2 ay sonrada çok su içiyor diye şikayet edeceksin dedi