merhaba güzel annisler bebisim 22 günlük tam emmeden uyuya kalıyor uyandrmaya calısıorm uyanmıo tam yatagına koyuyorum aglamaya baslıyo sarılık diyen olabilir ilk dogdugu hafta yüksek cıktı ben atlattırdım gecen hafta düsük cıktı degeri doktor bi sıkıntı yok dedi ne yapsam bu olayı toparlarım diger 2 cocugumda bunu yasamadım sürekli kucagımda olursa diger cocuklarla ilgilenemiyorum üstelik biri 22 aylık ev isi yemek derken napıcam bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim biraz uzun oldu kusur bakmayın