Erbear Bizde 7 yıllık bi ilişkimiz var 2 senedır evlıyım 1 yaşında oğlumuz var cok zor bı süreç yanı ben ıstemıyorum asla yenılemesını bız sevgılıyken gırmıstı bu işe hıc ıstememıstım o zaman da . Ama artık çocuktan sonra hersey daha zor olmaya başladı tek basıma yetemıyorum annesıyım ama babasının sevgısını ona veremıyorum bu benı cok uzuyor 😔