Kan ilacı kullanmaya başladınız mı gerçi 4.ayda başlanıyor ama biz kan ilacı kullanmaya başladıktan sonra aynı sizin bebeginiz gibi olmuştu benim kızımda. Normalde uyku düzenimiz çok güzeldi geceleri 3 saatte 1 uyanır emer tekrar uykuya dalardi ama o kan ilacını bı kullanmaya başladık herşey değişti sanki kızım gitti başka bı bebek geldi uyumaz hep kucakta gezmek ister açlıktan ağlar ama emmez en son boynuma boncuk şarj aleti ne bulduysam bağladım öyle dikkatini çektim biraz emiyordu sonra da kan ilacını bıraktık şimdi 8 aylık ama hala uyku düzeni yok 🤷 çok uzun oldu be😂