myangelgirl ocağa 3 gün kala 28 aralıkta doğan oğlum 🤷♀️🤷♀️ Bekleyemedi 3 gün daha 😀 benim hazırlıklar tamam. Organizasyon şirketi hazır, dağıtılcak süsleri yapılıyor şuan, elbisem tamam oğlumun kıyafeti tamam , eşimin kıyafeti tamam. davetlilere mesaj atıcam bitek. Pasta siparişinide ⅔ gün önceden vermem yeterliymiş. Bu kadarcık 😊