momylerce Grip aşısı bir önceki virüsün aşısıdır tabi en güncel olarak şanslıysanız. Virüs kendini sürekli yenilediği için bu ay hasta olmaz ama mutanta uğramış ilk virüste hasta olursunuz. Vücudunuza boşuna virüs almanızı tavsiye etmem.
ikikizannesi momylerce ben cok agir geciriyorum bu sebeple korkuyorum uc cocugum var yardim edecek kimsem yok gafif gecirsem bna yeter diye düşünüyorum