Seima Arkadaşlar reflü için ilaç kullandınız mı kullandıysanız kaç ay ne kullandınız etkisi oldu mu ve reflü sorununuz ne zaman başladı ve ne zaman bitti
BusUgUr Seima 9. Ayda bitti. Çok az ilaç kullandım gaviskon un toz olanından. Etkisini gördüm desem yalan olur. Kendiliğinden geçti gitti şükür.
Gamzeliz_29 Seima valla ben hiçbir şey kullanmadım sürekli kusuyordu şuan 7 aylık olduk ara ara yine kusuyor ama eskisi gibi değil tabi ki zamanla geçer geçecek merak etme kilo kaybı olmadığı sürece sorun yok demişti doktor kusmasında
Damlaaaak Maalesef bizde yaşıyoruz aynı sorunu gastrotusbaby kullanıyoruz hala doktorumuz tamamen kendi başına oturana dek ilacı kullanicaz dedi 6 aylık şuan bakalım en kısa zamanda bizimde geçer inşallah