aricigizem_ İyi geceler. Oğlum 2 gün sonra 5 aylık oluyor. Rota virüs aşısı yaptırmak istiyorum fakat geç kalmışmıyım bilgisi olan varsa bilgilendirirse seviniirm🙏
Zmnl19 aricigizem_ 3 ay 6. Gun ve bende yaptirmadim gec kaldimmi acaba ya.. baya kararsizda kaldim bu asidan dolayi ben bilemiorm yaptirsammi yaptirmasammi die 😔