Merhaba sevgili anneler yardıma ihtiyacım var bebegim 3 bucuk aylık 3 aylıkken öksürük vardı doktor antibiyotik yazdı ve gecti suan ara ara öksürüyor saglık ocagına gittim ıburamin zero yazdı aranızda bebegine veren oldumu acaba ensiseliyim verip vermeme konusunda