Kızlar lütfen bi el atın ya ben çok çaresiz kaldım bu uyku konusunda. 8 gibi uyuyup 7 gibi kalkan bir bebegım vardı. Son zamanlarda uykusu gelmiyordu 8 de o yüzden gündüz 3 kere olan uykusunu 2 ye çektim. Düzene girdi tekrar hatta bir defa kalkıyordu geceleri. Ama 1 haftadır yine 8 buçuk giib uyuyor ama 1 saate geri kalkıyor ve saatlerce desteklememe rağmen uyuyamıyor çocuk. Yatağına yatıyorum piş pişliyorum olmuyor ayağım kopana kadar sallıyorum olmuyor. Odadan çıktığım an ağlıyor yanı dalamıyor uykuya resmen. 12 ye kadar sürüyor bu sonra anca derin uykuya geçiyor . Nerede hata yapıyorum 😫