BebekC Weewell’in kulak içi olanını kullanıyorum, memnunum. Temassız olanlar çok sağlıklı ölçüm yapmıyor diye biliyorum o yüzden ya koltuk altı ya da kulak içi ölçüm yapanları tercih etmek gerekiyor.
BirPatiSever BebekC onu ben de almıştım ama eksik ölçüyor gibi geldi. Arkasından medisana aldım, komşumdan da braun aldım karşılaştırmak için. Medisana ve braun aşağı yukarı aynı ama weeewell daha az ölçtü. Medisana kullanıyorum şimdi.