Merve18 Kızlar aşı yapmıştık 2.ayında koluna şuan 3 ay 20 günlük akıntı oldu normal mi doktor olabılır demişti ama yıne Sorayım dedim fotoğrafa bakabılırsınız , https://eksiup.com/p/fp1376484xmh
TgcDvc Merve18 normal canım aşı tutmus ama yınede enfeksiyon kapmasın bizimde iltihaplanmıştı doktora götürdüm krem verdi 3 gune gectı.. sanırım kolu acıyodu cok aglıyodu gectikten snra ağlamasıda gecmişti öZellikle yıkanırken
TgcDvc Merve18 yok müdahale etme bizimde 4 5 aylıktı oyle ilk sulandıgında snra baktım iltihap olup akıyor sürekli banyoda cok aglıyodu doktor antibiyotik krem verdi 2 3 gune gecti bacoderm diye bseydi sanırım
Gizoli Bizimde böyle olmuştu sonra iki üç kere de patladı kendi kendine doktoruna resim atmıştım oda aşı tuttu demek nadirde olsa bazı bebeklerde bu şekilde oluyor enfeksiyon kapmaması için aktıkça temiz pamuk ve suyla temizle demişti bende pamuğu içme suyuyla kaynatıp soğuttum aktıkça temizledim şişliğide indi kolunun şuan bir sıkıntısı yok görünürde cumartesi 4 aylık kontrolü var yinede soracağım doktora
Eyense Ayy bizimde böyle yaa 4 ay 20 günlğk kızım daha 2 3 gün önce patladı bizimde ama sizin yine iyi küçükmüş bizimkisi kocaman şişti şişti iyice büyüdü öyle patladı ama hala kocaman bi yara sadece sisi indi biraz