Emzirmeyi bırakmak istiyorum artık yavaş yavaş ama çok gerginim kızlar neyı nasıl yapsam kızımı ve kendimi yıpratmam yardımcı okurmuşsunuz bir dıger seyde kızım memeye bagımlı resmen üzülür gelir düşer gelir canı sıkılır gelir aslında meme aracı olarak görmüyor zaten artık bence o yüzden daha gerginim .