Ay nolur bir sekilde yolunu bulun. 17 aylik oldu oglum, hala memede uyuyor, cok yorucu. Bugun ogle uykusunda evde yoktum ilk defa kendi uyumus aglayacaktim sevincten. Doktorumuz bana emzirirken araya uyku arkadasi koy, yavasca cek kendini demisti. Ya da tam uyuyacagi sirada omuzda pis pis. Bizde ise yaramadi, ben cok gec kaldim. Simdiki aklim olsa 5 aylikken bir sekilde biraktirirdim. Bu sefer uyutma isi hep anneye kaliyor ve kac kere esimle kavga ettim sayamadim bu sebepten. Gelecekten sesleniyorum, bunu kendinize yapmayin.