Zeynoz234 merhabalar bende 17 aralıkta doğum yaptım ve öncesindeki izinli olduğum 2 hafta ve doğumdan ocağa kadar için 4 bin kadar bi ücret yatmış başkada birşey yatmadı sonrasında.bukadar almam imkansız çünkü aynı meslekten başkalarında daha yüksek meblağlar duyuyordum, acaba rapor bitminde şubatta da yatarmı bir miktar? bilginiz varmı siz nasıl yapmıştınız anlatıp aydınlatabilir misiniz eksik yaptığım birşeymi var acaba