3 ay 1 haftalık bebeğim var ishal olmuş gündüz uykuları çok kısaldı gecede 3 de uyuyor fiziksel olarak ruhen olarak çöküşteyim annelik çok kutsalmış burdaki portların hepsi uykudan müzdarip.Atak mı oluyor canı mı ağrıyor anlamıyorum doktora mı götürsem bilmiyorum 😔