Sabredin hemen geri koymayın yeterli uykusunu bölmeyin gece uykusu okadar önemli ki bunu ilerleyen aylarda anlıcaksınız aşı oluyor huysuz halsiz oluyor gazı oluyor meme reddi yaşıyoruz perişan oluyoruz ikimizde yani hertürlü şuan bırakın uyusun da büyüsün sabırlı olun emziriyorsanızda mamada veriyorsanız üstünü örtün sırtını üşütmesin yataktan alınca bekleyin uykuya dalıyor da unutuyorsa çenesini oynayın aşağıya doğru