Kızlar 43 gün önce sezeryanla doğum yaptım ama bi türlü kanamam geçmedi kanama geliyor bitiyor duş alıyorum aradan 1 gün geçiyor yine kanama geliyor öbür doğumlarımda böyle birşey olmamıştı… Sizce neden olabilir daha sürer mi bu kanama sizin nasıl olmuştu… Bide ben doğumda tüplerimi bağlattım ondan dolayı kanama geliyor olabilir mi??🤷🤷🤷 Ben gibi tüplerini bağlatan var mı?