Kızlar merhaba. Kurutma makinesi almayı düşünüyorum. Sadece kışın kullanacağım, evim çok soğuk ve çamaşırlar 5gunde felan anca kuruyor. Marketlerdeki aktüel ürünlerden almayı düşünüyorum, alırken neye dikkat etmeliyim, nasıl kullanmalıyım bilgisi olan, öneride bulunabilen varmiii? 🥰