Çok şanslısınız kızlar .6 aylığız sabah 5-6 yı buluyor uyuması .Şubatta çalışmaya başlayacağım nasıl olacak bilmiyotum kafayı yememe az kaldı .Eşim desen şam babası hiç yardımı dokunmuyor .Gündüz bennde uyandırsam gün boyu uyanık da tutsam her yolu denedim uyumıyor böyle uyıyor hep az kaldı delirmeme benim .Bebek neyse de eşimden tiksindim bu süreçte .Bi insanda azcık vicdan olur ,azcık bi babalık hissiyatı olur da ilgilenir tüm gün maç karşısında ya da tel elinde .bu arada halen uyumadık