glnzbtl Kızlar merhaba bebeğim bugün 40 günlük iki gündür kaka yapamıyordu ve çok fazla ıkınıp ağlıyo attık çocuk kıpkırmızı oluyo ıkınmaktan doktor gliserin fitil verdi kullanan var mı
Humeyra1 glnzbtl bizde bir süre kullandık ama her seferinde koymamaya çalışın bu defa da tembellik yapar onsuz kakasını yapamaz..