Mastit olduğum için augmentin 2×1000 mg başlamak zorunda kaldım daha önce sezeryan sonrası kullanıp süt vermiştim sorun olmaz denmişti ama şimdi yazan dr emzirme bebeğe zarar verir dedi kafam karıştı emzirirken kullanan var mı bir problem yaşadınız mı ?