Merhabalar. 11 günlük bebeğim var. Doktorlar 2-3 saatte bir emzirmek için uyandır en az “15-20 dakika tek göğüsten emsin” dedi zar zor uyandırıyorum ama bazen 5 dakika tek göğüsten emiyor, uyuyakalıyor ve bir daha asla uyandıramıyorum 1-2 saat sonra uyandırıp diğer göğüsten veriyorum. Bu durumu yaşayan var mı ve bebekleri nasıl uyandırıyorsunuz? Çok uğralıyorum uyandırmak için