Tospagam ben memnun kalmadım. Sadece anne sütü alan bebeğime kilosu biraz fazla diye müdahale edicem diyor, obezite olabilirmiş anne sütü ile! İlk defa duydum!
ayrıca mesai saatleri dışında ulaşabileceğim özel nosu da yok, o kadar para verip özele gidiyorum ama doktora ulaşma imkanım yok, ne farkı kalıyo devlet hastanesinden. Ondan önce de yine medicalparkta emel şen hanıma gittik. O da muayene edip edip oturuyo hiç bi bilgi verme açıklayıcı cevap yok. Kilosuna bakıyo söylüyo, nasıl diyorum verdiği cevap “çok”. Yani çok olması iyi bişey mi kötü bişey mi öneri tavsiye yorum hiç bşy yok ve enerjisi çok düşük . Çocuk doktoru dediğin neşeli keyifli pozitif enerjili olur. İki doktordan da tat alamadık maalesef. Ama kadın doğum olarak yine medicalpark Zehra hanım ... kesinlikle öneririm