Bebeğim 8.5 aylık ben daha yani xiaominin bebek arabasını aldım. Baston tarzında, komple yatıp komple dik biçimde durabiliyor ancak en az 8-9 aylıkken almak mantıklı diyebilirim daha iyi oturması açısından. Yalnız sürüş o kadar yumuşak ki hakikaten harika. Ve en önemlisi benim için katlandığında bayağı ufak kalıyor ve kol çantası gibi taşınıyor. Aldığım için hiç pişman olmadım