gmz46 Arkadaşlar 13 gün önce polip ameliyatı oldum ilk günlerden sonra kanamam bitti bugün yine bı lekeli uzun sürmeyen kanlı bı sıvı geldi ameliyat olmasaydım bugün normal adet günüm olacaktı ameliyattan sonra adetgecikiyor mu ? Ara ara lekelenme olması normal mi
Nzk Merhaba anestezi aldınız mı bana hocam smear alınamsı gibi dedi bende yeni doğum yaptım ama benimde aldırmam gerek
Yasolinne Nzk Smear testinde anestezi ihtiyacı yok. Sadece rahim ağzınızdan sürüntü alınacak. Jinekolojik pozisyonda, spekülüm takıp, bi fırçayla rahim ağzınızdan sıvı örneği alacak doktorunuz. O kadar.