Mrymtny 5 aylık oğlum grip oldu. Burnundan hırıltı geliyo ve ara ara öksürüyo . Hatta yatarak öksürdüğü için sanırım iki defa da kustu. Hala öksürürken kuscak gibi oluyo. Neler yapabilirim geçmesi için gribinin öksürüğün
eminesbr Mrymtny bu ara salgın sanırım aynı sıkıntı bizde de var 2 ay 26 günlüğüz az az ıhlamur veriyorum umarım geçer
Didemsm Mrymtny ıhlamur iyi gelıyor diyorlar ama ben denemedım.burnunu temızlıyordum otribebe ıle.Bol bol emzirin ben emzirerek gecırdım burun akıntısını