Bdd 5 aylikken kayinvalideme birakip ise dondum saatlerim cok musait ama vicdan yapmadim hic sulalemde de tum kadinlar calisiyor hepsi memur hic keske annem calismasaydi demedik hic birimiz onemli olan istem sonra evladinizla gecirdiginiz kaliteli vakitler. 7/24 yaninda olsaniz ev isi vs vs derken daha cok ihmal ediliyor benim gozlemledigim tabi ki herkes degil ama buyuk bir kesim var ki hem ev hanimi hem de cocugu tv karsisinda buyutuyor. O yuzden vicdanim da rahat cocugumun gelisimi akranlarinin ustunde her yonden de sukur dondugumde tum enerjimi sadece evladima ayirabiliyorum ve calismamin eksikligini yasatmadigimi dusunuyorum annemden de bu sekilde gordum evladimi da bu sekilde dolu dolu buyutmek istiyorum.