Eda88 DemirinAnnesii benimde oyle sadece anne sutumu bu ucuncu ayda 300 gr almis neden azaldi anlamdm
Yamurr Eda88 belki siz kalitesiz beslenmişsinizdir o yüzden kilo alımı az olmuştur çünkü bnm oğlum bir ay çok az almış tı doktoru kaliteli beslen dedi
DemirinAnnesii Eda88 sadece anne sütü alıyor mama kabul etmiyor artık bizde 530 gram aldık ama doktorumuz az dedi bidaha ki ayda böle olur ise kaşık mama başlarız dedi
Eda88 Yamurr doktora israrla soruyorum iyi diyo sut alejimiz basladi diyet yaptim belki ondan doktordani var problem bilmedim
Yamurr Eda88 sen kuruyemiş fındık ceviz bal tahin pekmez kuru gıda nohut fasülye yeşil mercimek kırmızı et tüket bak gör çocuk nasıl kilo alıyor her ay bir kilo alıyo maşallah oğlum
Eda88 @"DemirinAnnesii DemirinAnnesii bizimki 300gr almış iyi diyo ben anlamadm zaten normal mamayi icemeyz zaten kabul etmedi memeye alıştı ya ben Anlmdm gitti
DemirinAnnesii Eda88 bizim ki de önce mama meme olarak ilerliyorduk son 1.5 aydır mama asla kabul etmiyor mamasını da değiştirdim bana mısın demiyor bakalım kontrolde doktor ne diyecek
ikra_19 Yamurr kızım 4 aylık 5,500 kilo anne sütü alıyor biboron tutmadigi icin kasikla 30ml 60 ml felan yedirmeye çalışıyorum bu ay sadece 400 gr almış