Bebeğim iki haftalık. Çok şükür güzel emiyor. Sütüm de yeterli. Ama iki ay sonra işe başlayacağım. O zaman sütümü sağıp bırakacağım. O zamana kadar hiç biberon vermesem o zaman alir mi. Yoksa şimdiden ara ara vermeli miyim alışması için. Verirsem beni emmez diye de korkuyorum. Nasıl yapmalıyım? Benim givi olanlar var mi