Herkese iyi akşamlar kızım çok iştahsız, yediği yemek sayılıdır sadece makarna, labne ekmek börek poğaça vs yani katı gıdalar yoğurt yiyor meyve de arada yer. Kabızlık sorunu yaşıyoruz sürekli katı besleniyor arada çorba yerdi artık onu da yemiyor ne yapacağım bilemiyorum. Artık bunaldım kendimiz sebze et her türlü yeriz kızım sadece bunLarı yiyor artık içim gidiyor hastalanacak diye kaygılanıyorum sürekli aklımda o ne yiyecek ama ne yaparsam yapauım yemiyor önceden makarna da yemiyordu yeni yeni onu yiyor.