Elizabet26 Memeyi ağzına alıp alıp bırakıyor sütüm az mama takviyesi yapıyoruz aralardada emziriyorum ama eskiden böyle yapmazdı emmeyi hiç reddetme ne zaman memeye koysam emer uyurdu hatta memede nasıl geçer bu durum 3 aylık bu arada
Roslin Elizabet26 Arada bebekler meme reddi yapabiliyor, atak dönemi, huzursuzluk olabilir. Çok ısrarcı olmayıp sakinleşmesini bekleyin sonrasında tekrar deneyin: mesele ben ayakta gezdirirken falan deniyorum.
H_ceyhan Elizabet26 Evet evet bebekler 3 aylık olduklarında meme reddi yapıyorlar benim oğlum da yapmıştı. Dış dünyaya daha dönük olmaya başladıkları için en ufak sese dönüp bakarlar hareketli olurlar dikkatleri dağılır ve emmezler. Bizde yaşadık umarım tüm bırakmaz emmeyi
ayseasln21 Elizabet26 dudak bağı olabilir mi ,memeyi kavramada sıkıntı yaşıyor mu ? Benim kızım da dudak bağı varmış biz fark etmedik ve beslenemedi göğüs ucum hep yara olmuştu bence bir muayene edilmeli
Elizabet26 ayseasln21 doktorumuz bir kontrolde ağzının içine bakmıştı ama onun için mi baktı bilmiyorum birdahaki gidişimde sorucam
Deryaaaaaaaq1 Elizabet26 benim bebeğim de 3. Ayındayken böyle yapıyordu doktora sormuştum 3. Ay meme reddi dönemidir dedi uyku geçişlerinde emzirebilirsin veya boynuna dikkatini çekecek bişey as dedi pes etme eğer pes edersen memeyi unutur almazmış bende hep ayakta emzirdim uykuya geçişlerinde emzirdim