Kızlar oglum 1 yaşında dogum gününden sonra hastalandı önce boğaz enfk ile başladı 4 5 gün öncede öksürük başladı.Aklınıza gelebilecek her türlü yöntemi denedik.Soğan karanfil, sarımsak yağ.Odasında soguk buhar makinesi calısıyor.Nebülizatörden doktor önersiyle ilaçlar verdik.Burnunu serumla hep temizledik babyvac ta kullanıyoruz çıkan sümük sıvı beyaz şekilde dolu bayagı.Ekstra grinTuss diye bitkisel bir surup kullanıyoruz.3 kez balgam kustu.Bugun iyileşmediği için artık doktor bi getirin dedi gittiğimizde ciğer filminde bronşit başlangıcı var dedi.Nebül ilaçlarını değiştirdi ve antibiyotik iğne verdi bugun bi tane vurdular 2 tane daha olacak.Yemek yiyor azda olsa, benide emiyor oyun oynuyor aktif hastada olsa fakat akşam ateşlendi bi anda bi baktım 38,5 olmuş fitil ver dedi doktoru sonra kendine geldi uyuyor ama uykuda öksürük devam ediyor.Benzer süreçten geçenler bu öksürük şıan içi normal mi günlerdir oda bizde uykusuz vaziyetteyiz.O öksürdükçe içim gidiyor artık :(