Annesininmiskokulusu 39 numara olarak aldım ama ne yazık ki kalıbı küçükmüş. Ayağımı sıktığı için satıyorum inşallah ilgilenen olur. 38 numara ebatında. 3- 4 defa kullanıldı.
Berenpinar Deryaaaaaaaq1 ihtiyacı olan durumu kısıtlı olanlar alır. Allah sizi yoklukla sınamasın inşallah hanımefendi.
Annesininmiskokulusu Deryaaaaaaaq1 Etiketi dikkatlice okurmusun lütfen? "Hayır Bölümü’' yazmıyor 2. el satış diyor yani alan alıyor sen kafanı yorma hiç. Burada bir çok kişi birşeyler satmaya çalışıyor neden benim ayakkabım rahatsız etti seni anlamış değilim.
Deryaaaaaaaq1 Berenpinar şükür ben yokluğu çok iyi biliyorum da ihtiyacı olan birine verebilirsin o zaman
Deryaaaaaaaq1 Annesininmiskokulusu satabilirsiniz benim için sorun yok ki sadece kullanılmış bir ayakkabı ne kadar hijyenik olabilir