glsrn88 Kızlar merhaba kızım bağırsak enfeksiyonu oldu, flagyl verdiler, günde 3 kere 8 saat arayla bir ölçek şeklinde, ama dozu fazla gibi geliyor bana. Bu şekilde bu ilacı kullanan oldu mu hiç ? Bu arada kızım 2,5 yaşında