Kızlar merhaba. Bugün bebeğimin göz muayenesi yapıldı. Doktor tehlikeli olmayan sınırlarda astigmat olduğunu söyledi. Daha sonra çocuk doktorumuza sorduğumda bebeklerin %80 inde doğuştan astigmat olduğunu bu yüzden kendisinin bu aylarda göz muayenesine yönlendirmediğini söyledi. Yine de astigmat hakkında bilgisi olan varsa bi aydınlatabilir mi? Kafamız karıştı biraz ben de bugünden beri kafama takıyorum 😔