MssKrks Kızlar çocuk kreşe başladı sürekli hastalanıyor ancak bir öksürüğü var ki bi türlü geçmedi. Geçirmek için doğal bir yöntem var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
merve5561 MssKrks benim kızım da kreşe başladı 2 aydır hasta ben umca damla aldım dr önerisiyle bir de theranatur öksürük şurubu 3 günde düzeldi 1 aydır geçmeyen öksürük deneyin dr sorup isterseniz umcayı hala veriyorum bağışıklık için