Deefne Kızlar aldım ama bedeni uymadığı için kullanmadım sonrasında kendime küçük bedenini aldım M beden hiç kullanılmadı elite marka ten rengi dikişsiz, agraf ayarlı almak isteyen olursa 80 tl
ecrinkurt831 Deefne çok guzl canm ama ben İstanbuldaym ve kargo parasıyla felan aynı Trendyol fiyatına denk geliyo ne yapsam bilemedim
Deefne ecrinkurt831 dolap hesabınız var mı meltemmdefne 60 tl ye verebilirim gerçekten almak isterseniz🥰
Deefne ecrinkurt831 hiç kullanılmadı eve gelince denedim bana olmadı kaldırıp koydum kenara☺️ En azından sizin işinize yarasın🥰
Aloneeee Deefne ankara da neredesiniz acaba ? Bir de kaç kilosunuz m büyük gelmiş anladığım kadarıyla ona göre değerlendireyim bende
Deefne Aloneeee keçiörendeyim doğum sonrası almıştım 58-60 falandı galiba kilom çok net hatırlamıyorum kilomu🙈 Ama yapı olarak minyon biriyim sadece göbeğimi toplasın diye almıştım yeter kadar sıkı gelmemişti bana S beden aldım sonrasında aynı ürünün