Miran1520 valla benim gözlemlediğim bir çocuk ‘etiketlenmiş’ ise okullarda yaptığı en ufak şey bile çok göze batıyor. O yaş grubunda vurma, kıskançlık, ısırma olabilir. İlla bir teşhis koymaya gerek yok. Siz terapiye başladıktan sonra hala aynı şey aynı sıklıkta yaşanıyor mu emin değilim. Öğretmeniyle bir de başka şekilde konuşmayı deneyin isterseniz. Umarım bir çözüm bulursunuz.