Lovelies yanlış anlattım kendimi sanırım 🤭 yeni doğurmadım 8 aylık oldu bebeğim.. ilk zamanlar sızlama çok normal .. 10 günlükken biraz rahatlamıştım kendi başıma tuvalete girebiliyordum .. fazla zorlamayın kendinizi , iyileşme surecindesiniz..zorlarsanız ileride hayatınızı etkiler .. çok fazla sıkmayan bir korse kullanmıştım ben .. sadece karnımı tutma isteği gitsin diye..