zeynepasyammm
Benim kızım 18 aylık menüsünü yazayım
Sabah yumurta(ya omlet ya haşlama) peynir salatalık meyve biraz da ekmek yer bu kadar.
Öğlen çorba içiyor (yoğurt,şehriye,mercimek, ezogelin bu dört çorbayı seviyor) yada mücver yapıyorum
Aralarda meyveli yoğurt yiyor, bisküvi ev yapımı kek Allah ne verdiyse
Akşam yemeğinde makarna pilav yeşil fasülye köfte çok çok sınırlı şeyleri seviyor ve yiyor.
Yemek sevmeyen çocuk çok zor ya çok iyi anlıyorum sizi. Benimki her yemeğin yanında yoğurt ister mutlaka, her şeyi yoğurtlayıp veriyorum
Bu kadar şey yazdığıma bakmayın, her öğün 2 3 kaşık yiyor🤦♀️