Beybiler bu konuda bir bilgim yok kime sorsam diye düşünürken sizler geldiniz aklıma 🤣 ben önlisans mezunuyum ama açıktan 4 yıllık kazanmak istiyorum bunun için hangi sınava girmem gerekiyor? Benim zamanımda bu kadar sınav isimleri yoktu bir sürü şey çıkmış anam jsjdjs kısacası hangi sınava hunharca çalışmam gerekiyor? 🥲