Elifffko Oda sıcaklıgında tutmusum dolaba konacagını bılmıyordum. Bi sıkıntı yaşarmıyım acaba cok endişeliyim
Alparslan06 -_-hUysUzvetatlikadin dolaptan çıkarıp direk mi veriliyor yoksa biraz dışarda ılımasini mi bekliyoruz
-_-hUysUzvetatlikadin Alparslan06 soğuk şeyler öksürük yapar diye hafif odada bir 15 dk bekletip versen yeterli he direk versen de çok sorun olmaz
glsrn88 Ben antibiyotikleri hep oda sıcaklığında tutuyordum, dolapta mı kalması gerekiyormuş, ama hep oda sıcaklığında saklayınız yazıyor
Buselii Oda isinda kaldığımda içindekiler ölür Bi ise yaramaz buzdolabına tutulmalı ilac vereceğiniz zaman dolaptan çıkarıp ısınmasını beklemeden verip geri koymalisiniz bende yapmıştım aynı hatayı