denizcocuk
Kullandiginz sampuanizin icerisine cam terebenti yagıni 15 damla dokun. Her sacinizi yıkadiginizda kullanın
Sonc itibari ile saclariniz güclenicek gürlesicek ve dökülme olmuyor ayrica
Kolay taranir
Ben 5 senedir bu sekilde kullanıyorum cokda memnunum.
2 aylık oglum var saclarim normal dokuluyor yani tel toka cıkarip takınca oluyor
Bi deneyin isterseniz 😊😊