AlyaDuru_ve_Annesi pasaklisinkukuli zeytinyağı sürüyordum sonra banyo yaptırıyorum yada Bebek fırçası ile kaşlarını tariyordum dökülüyordu kolayca
Okuyanbiranne pasaklisinkukuli zeytinyağını biraz ısıtın çok değil asidi çıksın soğuyunca sürün 20 dk sonra tırnaklarınız ile hafif kaşıyın dökülür. İhmal etmeyin çünkü temizlemezseniz kaşları dökülür
haydinyildiz Baska bir sikintisi var mi kaslardaki konak genelde (yaninda baska belirtilerle birlikte tabiki tek basina degil ) besin alerjisi olabiliuo ondan sordum
Ertugrulnannesiii zeytinyağı sürün biraz bekletin ben bir iki saat kadar bekletiyordum çoğunlukla temizler tabi bunu bir kaç sefer tekrarlayın.. eviniz sıcaksa zeytinyağından sonra duş aldırın veya temiz bir şekilde silin.