biz başından beri sadece golden goat kullanıyoruz hiç kusma problemi yaşamadık hatta yeğenim devamlı kusan bi bebekti bu mamayı önerdik ve yengem kusmasında ciddi azalma oldu dedi bazen bende tokken uykuya biberonla dalmayı sevdiği için veriyorum kusuyor bencede tokken verdiğiniz için olmuştur maliyetli ama güzel bi mama