17 aylık oğlum bugün öksürmeye başladı. Sağlık ocağında dr ilaç yazdı. Biride assist şurup. Sabah öğlen akşam veriliyormuş. Akşam çok balgamı olursa akşam dozunu verme dedi. Şurubu verdim ama balgamı arttı ve 2 kere kustu az önce. Bu kusması iyi birşey mi, rahatlatır mı çocuğu? Akşam dozunu vermicem sanırım mahvoldu çocuğum 🥺