Hanımlar bebeğim doğduktan sonra yüzünde sivilce tarzı kızarıklık çıktı tüm vücudu sardı besin alerjisinden şüphe ile diyete başladım hiç bir işe yaramadı kan tahlili yapıldı eozofiller yüksek cıktı alerjiden dolayı yüksek dediler meğersem bağırsakta parazit varmış annem anladı peryavşan diye bir ot var normalde bebeklerde gaz sancısına iyi geliyormuş annem elini yüzünü onunla silmeye başladı bir çay kaşığı içirdi kakadaki o sümüksü yapıda parazitten olabiliyormuş internetten bakınca daha net anladım şuan o kızarıklıklar söndü bagırsak temizliği yine hayvansal ürünlere ara verdim bir hafta dikkat et dedi annem gerçekten de öyle pişikte azalmaya başladı aklınızda bulunsun