Lavinlorin Kızlar kızım 4 ay 28 günlük ama 60 cc mama içiyor 90 yapıyorum asla bıtırmıyor. Aptamil kullanıyorum hep anlamafım gittti ek gıdaya başladım yavaş yavaş böyle sorun yaşayanlar varmı çok yoruldum sitres tapıyorum gerçekten ya yardım lütfen 🙏
Nazlinci Lavinlorin bende sırf bu redden dolayı ek godaya 4. Ayda başladım şükür 6. Ayda herseyi yiyebilecek duruma geldi. Hala red yaşıyoruz uyutup yediriyorum. Biberon başlığınız 3 delikli olmalı bi ona bakın isterseniz. Ama mama değiştirseniz de bi değişiklik olmuyor :( boşuna masraf
Lavinlorin Asilem1 bana kilosu için iyi dıyolar ama kilosuda az geliyor bana Mecbur başladım bende çünkü içmiyor mama iştahsızmı iştah için ne yapabılırım anlayamadım gitti
Delal_Ahsen Haticehatice mama için erken diye bir kavram yok anne sütü alamayan yada yeteri kadar alamayan her bebek doğduklarından itibaren içebilirler
Haticehatice Delal_Ahsen bebek hakkında açıkçası geniş bir bilgi yok bu yüzden net konuşamayız. Ama ek gıdada yazıyıo. Normal mi yani 4 aylık bebeğe ek gıda. Yorumda sadece mama üzerinden yazmadım dikkat ederseniz.
portakallikekim Ek gıda doktor demeden yanlış bir seçim bence mama markanızı değişitirin bebelac gold humana falan ama doktorunuz ne diyor
Lavinlorin Haticehatice kafama göre yapmıyorum ıkıncı çocuğum benim doktorum tavsıyesıyle başladım ve daha yeni yeni yoğurt havuç kabak vs. Mama içinde süt yetersiz olunca mecbur 2 yaşa kadar devam sütü.
Delal_Ahsen Haticehatice ek gıda için bir çok görüş olduğundan birşey diyemem anne sütü almayan sadece mama ile beslenen bebeklerin 4. ay itibari ile tadımlara başlası gerektiğini savunan çok doktor var ama aksini daha erken olduğunu 6. ayı beklemek gerektiğini söyleyen de o yüzden doktorun ve annenin ortak vereceği bir karar bu erken yada geç diyemeyiz