Seher2410 Bizimde kulak ve boğaz da enfeksiyon vardı canım ilk gün bizim ateş 38,5 lara çıktı ilk belirti ateşti sonra koşarak hastaneye gittik doktor antibiyotik yazdı onun dışında geçmez dedi doktorunuz yazdıysa mecbur kullanın sonra ki 2 gün oğlum çok fazla ateşlendi tam zamanında gitmişiz diyorum 4. Gün iyileşti ağrı da yapıyor malesef önünde huysuzluğunu çektik doktorumuz bize ateş ve belirtiler geçince 5. Günde antibiyotiği bırakın dedi yarın 5. Gün bırakacaz benim oğlumda 13 aylık çok fazla salgın var dedi şu sıra birde duş aldırmamızı önermedi kulaktan dolayı